Tisdag

Omg 😮 vad trött jag Ă€r. 
Jobbat 9 timmar idag (for kvart över 6 imorse, kom hem vid 16)
Sen fortsatt stĂ€da, dammsuga hĂ€r hemma, hjĂ€lpt till med disk osv.. 
Har nyss duschat och kĂ€nner mig sÄÄ orkeslös nu. 
Ska bara bĂ€dda ner mig i sĂ€ngen med ☕ och titta pĂ„ serie/dokumentĂ€r. 

Bra grej med lĂ„nga dagar Ă€r att jag unnar mig en matigare lunch Ă€n en macka 😛







Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sevgili

Jag Ă€r en 26-Ă„rig tjej i norrland, som bloggar om livet som vuxen med en ung attityd! Är gift med en turkisk man sĂ„ det blir en hel del resor, vilket jag Ă€lskar! Vi har Ă€ven 2 barn ihop, och vĂ€ntar just nu pĂ„ tredje. Följ med i min vardag bland smink, skönhet, mode, humor, resor och familjeliv. Kommer Ă€ven att slĂ€ppa vloggar strax, jobbar just nu med "gravid - vecka för vecka"

RSS 2.0