Tisdag
Omg đŽ vad trött jag Ă€r.

Jobbat 9 timmar idag (for kvart över 6 imorse, kom hem vid 16)
Sen fortsatt stÀda, dammsuga hÀr hemma, hjÀlpt till med disk osv..
Har nyss duschat och kÀnner mig sÄÄ orkeslös nu.
Ska bara bĂ€dda ner mig i sĂ€ngen med â och titta pĂ„ serie/dokumentĂ€r.
Bra grej med lĂ„nga dagar Ă€r att jag unnar mig en matigare lunch Ă€n en macka đ


